Whm Cpanel Forumu - Webmaster Panel Destek Forumu

Go Back   Whm Cpanel Forumu - Webmaster Panel Destek Forumu > Genel Kürsü > Kategorisizler

Kategorisizler Kategoriyi bulamadınmı o zaman burada paylaş

Doping Hosting
User Tag List

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #1  
Alt 30 Kasım 2013, 20:40
 
Üyelik tarihi: 28 Kasım 2013
Mesajlar: 256
Konular : 249
Yaş: 41
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Memnuniyeti: (0%)
Standart Reklamlarınızın getirisine kıyasla maliyetini değerlendirin

[h=1][/h] İster AdWords'le reklam yayınlamaya yeni başlamış olun, isterse bunu bir süredir yapıyor olun, aklınızdan hiç çıkmayacak soru, yaptığınız harcamalar karşılığında elde ettiğiniz etkiyi nasıl en üst düzeye çıkarabileceğinizdir. Bu doğrultuda üç adım atmanızı öneriyoruz: İlk olarak reklam hedeflerinizi tanımlayın, ikinci adımda, maliyet ile kalite arasındaki ilişkiyi anladığınızdan emin olun, üçüncü adımda ise elde ettiğiniz yatırım getirisini (YG) izleyip analiz edin.

  1. [h=4]Hedeflerinizi bilin[/h] Her şeyden önce, reklam hedeflerinizi bilin: AdWords kullanarak ne elde etmek istiyorsunuz ve başarınızı en iyi ne şekilde ölçebilirsiniz? Örneğin, hedefiniz:
    • Web sitenize yönelik kaliteli ziyaretlerin sayısını artırmaksa, reklamlarınızın aldığı tıklama sayısını izlemek için Kampanyalar sekmenizdeki grafikleri kullanabilirsiniz.
    • Satışları veya abonelikleri artırmaksa, bir satışa veya kayıt işlemine yol açan tıklamaların sayısını görmek için dönüşüm izleme özelliğini kullanabilirsiniz.
    • YG'nizi artırmaksa, hangi reklamların, anahtar kelimelerin ve web sitenizin hangi sayfalarının en yüksek kârı sağladığını görmek için dönüşüm izleme özelliğini veya Google Analytics'i kullanabilirsiniz.
  2. [h=4]Maliyet ve kalite arasındaki ilişkiyi anlayın[/h] AdWords'ü kavramak için, maliyet ve kalite arasındaki ilişkiyi anlamanız gerekir. Diğer tüm koşullar eşitken, bir anahtar kelimenin Kalite Puanı ne kadar yüksek olursa, her bir tıklama için ödediğiniz fiyat (buna gerçek tıklama başına maliyetiniz denir) o oranda düşük, ilgili reklamın konumu ise o oranda iyi olur.
    Daha yüksek Kalite Puanları, harcamanızı çeşitli şekillerde etkileyebilir:
    • Kaliteli anahtar kelimelerin tıklama başına maliyeti genellikle daha düşük olur.
    • Kaliteli reklamlar, daha fazla maliyet oluşturmadan daha iyi bir konumda gösterilebilir.
    • Belirlediğiniz bütçe içinde daha fazla tıklama gerçekleşebilir ve bu da reklamınızın daha sık gösterilmesini sağlar.
    Performansı düşük reklamlar ve anahtar kelimeler için, kaliteyle ilgili bir değişikliğin etkisi bazen harcamayla ilgili bir değişiklikten daha büyük olabilir. Kampanyanızı optimize ederek ve bunun sonucunda tıklama oranı (TO) ve açılış sayfası deneyimi gibi faktörleri daha iyi duruma getirerek Kalite Puanınızı yükseltebilirsiniz. Kaliteyi artırmaya yönelik optimizasyon yaparak, bütçe ve teklif sorunlarının giderilmesini sağlayabilir ve potansiyel olarak maliyetlerinizi azaltabilirsiniz. Ancak, hem Kalite Puanınızın hem de teklifinizin çok düşük olması durumunda reklamınızın hiç görünmeyebileceğini unutmayın.
  3. [h=4]YG'nizi izleyin[/h] Bir reklam kampanyasına para yatırdığınızda, doğal olarak o parayı ve daha fazlasını geri kazanmayı beklersiniz. Reklam yayınlamak için harcadığınız paradan ne kazanabileceğinizi anlamanız kritik öneme sahiptir. Kâr elde etmeyi amaçlıyorsanız, yayınladığınız kampanyalar ile elde ettiğiniz getiriyi analiz etmek ve izlemek için gerekli zamanı ayırın. YG'nizi doğrudan etkileyen faktörün, bütçeniz değil, teklifleriniz olduğunu unutmayın.
    Herhangi bir reklam veya anahtar kelime için önemli olan, maliyetine oranla ne kadar değer ürettiğidir. Bir anahtar kelimenin kârlılığını belirlemek için, hesabınızda bulunan aşağıdaki ücretsiz araçlardan birini kullanarak, söz konusu anahtar kelimenin sağladığı dönüşümleri izleyebilirsiniz:
    Dönüşüm İzleme: Bir anahtar kelimenin veya reklamın kârlılığını tespit etmek için dönüşüm izleme özelliğini kullanabilirsiniz. Dönüşüm oranlarınızı ve dönüşüm başına maliyetlerinizi kolayca izleyebilirsiniz. Bir dönüşümün maliyeti, o dönüşümün size kazandırdığı tutarın altında olmalıdır. Örneğin her satıştan 10 TL elde ediyor, ancak o satışı sağlamak için tıklamalara 11 TL harcıyorsanız, YG'nizi artırmak için optimizasyon yapmayı düşünmeniz yerinde olur.
    Google Analytics: Daha gelişmiş YG analizi için Google Analytics'i kullanabilirsiniz. Analytics, temel dönüşüm izleme özelliğine ek olarak, gelişmiş dönüşüm raporları ve dönüşüm hunisi analizi sağlar. Elinizde dönüşüm verisi olduktan sonra, optimize edilecek veya silinecek kârlı olmayan reklamları ve anahtar kelimeleri saptayabilirsiniz.
Alıntı ile Cevapla

Reklam
Doping Hosting
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesajlar
enpratikkadin sawanna İnternetin Yenileri Yeni Açılan Siteler 0 25 Mart 2014 12:01
nginx kurulumu,CPanel Whm NginxAdmin Kurulumu,nginxadmin kurulum,cpanel nginxadmin ~:/reboot Cpanel/WHM 0 26 Kasım 2012 02:00

Sosyal Medya Uyarı
Bu bir DH iştirakidir.!
Bir forum sitesi olan whm.gen.tr webmaster forum sitemizde, forum kullanıcıları 5651 sayılı kanun'un ilgili maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan sorumludur, kullanıcı bazlı herhangi bir durumdan whm.gen.tr sitesi sorumlu değildir. Tüm hukuksal bildirimlerde bulunmak için info@whm.gen.tr adresi ile iletişime geçebilirsiniz bu çerçevede, whm.gen.tr yönetimi en geç 10 iş günü içerisinde dönüş yapacaktır.

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML SiteMap