Whm Cpanel Forumu - Webmaster Panel Destek Forumu

Go Back   Whm Cpanel Forumu - Webmaster Panel Destek Forumu > Whm Giriş > AWBS

AWBS AWBS panel hakkında herşey

Doping Hosting
User Tag List

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #1  
Alt 29 Kasım 2013, 22:59
 
Üyelik tarihi: 28 Kasım 2013
Mesajlar: 256
Konular : 249
Yaş: 41
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Memnuniyeti: (0%)
Standart Helpdesk Modülleri

[h=3]AWBS İç Helpdesk[/h] AWBS Yapılandırma, Modül Ayarları sayfasında, emin İç Helpdesk seçili olduğundan emin olun.
Yapılandırma Sistem Seçenekleri sayfasında, Destek Masası Bağlantı ayarı olarak 'iç' olduğundan emin olun.
Sistemde herhangi bir açık biletleri vardır her zaman, Aç Destek onay yönetici ana sayfasında kırmızı yanıp göreceksiniz. Bu bağlantıyı tıklayın ya da masasına girmek için sol menüde masası linki kullanınız.
Destek personeli bir yanıt bekliyor Biletleri yeşil renkte olacaktır. Cevap olmuştur Biletler kırmızı.
Cevap için herhangi bir bilet yanındaki simgesini tıklatın. Istediğiniz gibi sıralamak için üstündeki çeşitli bağlantıları tıklayın.
Bir bilet sağ yakın bağlantısını kullanarak müşteriye gönderilen herhangi bir tepki ya da e-posta olmadan kapanacak.
Yaygın personel zaman kazanmak için tekrar tekrar kullanılan kurulum tepkiler sol menüde Helpdesk Tepki Kur bağlantısını kullanın.
Her yönetici kullanıcı kutu kurulum yardım masasına tüm yanıtları eklenecek bir imza. Kurulum için bir imza, kullanıcı yöneticisi gitmek o kullanıcıyı seçip kullanıcının kaydını girin, müşteri bilgi kutusunda Düzenle bağlantısını tıklayın ve kurulum masası imza için bir yer bulacaksınız.
Herzaman bir bilet açıldı, cevap veya cron (sistem seçenekleri, otomatik yakın bilet) üzerinden kapalı, kullanıcı kopya etmek (yapılandırma şirket bilgileri sayfasından) e-posta hesabı bir e-posta alacaksınız bir e-posta ve destek alacaksınız.
Not: masası, bu yinelenen girdileri yapabilirsiniz ise tarayıcınızın yenile tuşunu kullanmaktan kaçının.
[h=4]İç Yardım Masası'na Boru E-postalar[/h] AWBS sürüm 2.4.0 olarak, e-posta boru desteklenmektedir.
Kur bürosu email boru için:
Kurulum E-posta adresinize bir e-posta iletici AWBS Yapılandırma Şirket Bilgisi sayfasında destek e-posta olarak yapılandırılır.
Lütfen includes / getEmail.php dosyasına e-posta iletmek.
Örnek: | php-q / senin / yol / / awbs / includes / getEmail.php
Genişletilmiş Sistem Yapılandırması, bu anahtarı eklemek için:
tuşu: namakecf
Değeri: 1
açıklaması: takılı olamaz borusuna Tüm e-postalar
yardım masası iletişim formu tabloya girecek
E-posta Boru gönderme e-posta adresi hiçbir AWBS kullanıcı hesabının e-posta birincil e-posta adresinizi eşleşirse e-postalar Yardım Masası'na destek e-posta adresinize gelen iletecek.
Namakecf anahtarını 1 değerine ayarlanır eğer eşleşen bir e-posta adresi yoktur geldiğinde herhangi bir e-mail Bize Ulaşın formunda yöneltilen edilecektir.
cPanel Özel Talimatlar:
1.. CPanel giriş ve e-posta yönlendirme gitmek
2. Forwarder Ekle tıklayın
3. AWBS Konfigürasyon alanının Şirket Bilgisi sayfasında destek posta olarak yapılandırılan posta kutusuna ilk kutuyu ayarlayın.
4. (- Doğru yolu yerine tırnak işaretleri olmadan) | "php-q / senin / yol / / awbs / includes / getEmail.php" için ikinci kutuyu ayarlayın
5. Eğer iletişim formu alana girilecek yetim e-postalar isterseniz,
Yeni Genişletilmiş Sistem Yapılandırma anahtarını ekleyin:
tuşu: namakecf
Değeri: 1
açıklaması: masası takılı olamaz borusuna Tüm e-postalar iletişim formu tabloya girecek
[h=5]cPanel 11 + Boru Komutanlığı[/h] CPanel 11 gibi e-posta boru otomatik konuma ev klasör ekler. Bu durumda yerine bu komutu kullanın:
| / Bin / sh-c '/ usr / local / bin / php-f / senin / yol / / awbs / includes / getEmail.php'
Bu cPanel 11 başarıyla kullanılmaktadır.
[h=3]Cerberus Helpdesk Modülü[/h][HR][/HR] Cerberus Yapılandırma:
Lütfen AWBS dosyalarının / cerberus dizin içerir itibaren, cer_plugin.login.awbs.php, importfunctions-ion.php ve importfunctions-zend.php dosyaları bulabilirsiniz. (AWBS v2.2.2 çalışan varsa, gelen dosyaları elde edebilir http://www.awbs.com/misc_files/awbs-cerberus-plugin.zip )
Eğer AWBS ve zend kodlanmış sürümünü kullanıyorsanız, importfunctions.php için importfunctions-ion.php yeniden adlandırmak, sen AWBS ve Ioncube kodlanmış sürümünü kullanıyorsanız importfunctions.php için importfunctions-zend.php adlandırmak
Lütfen cerberus masası yönetici alanı (Cerberus-gui) için FTP sunucusuna bağlanmak
Cer_plugin.login.awbs.php ve importfunction.php için / cerberus-api/plugins / klasör yükle
Lütfen cerberus destek merkezi (Cerberus-destek-merkezi) için FTP sunucusuna bağlanmak
Cer_plugin.login.awbs.php ve importfunction.php için / cerberus-api/plugins / klasör yükle
Cerberus Yönetici Alanı (Cerberus-gui) giriş
Goto Yapılandırma
Destek Merkezi'ni tıklayın
Tıklayın Eklentiler **
AWBS giriş işleyicisi tıklayın
Set true etkin
O gerektirir mysql bilgilerinizi girin
Gönder tıklayın
Yapılandırma tıklayın
Destek Merkezi tıklayın
Profiller tıklayın
Eğer AWBS eklentisi ile kullanmak istediğiniz profili üzerine tıklayın
Aşağı kutu açma damla AWBS seçin
Gönder tıklayın
    • Zaman kazanmak için burada Plugin ID not almalıdır.
AWBS Yapılandırma:
AWBS Yapılandırma Modülü Kurulumu sayfasında, Cerberus etkinleştirin. Kaydedin.
AWBS Yapılandırma, Sistem Seçenekleri sayfasında, Cerberus Kurulum bölümü tamamlayın. Bir veritabanı öneki yoksa, boş 'Cerberus DB öneki' alanını bırakın.
Cerberus Plugin kimliği;
Lütfen Cerberus Helpdesk giriş, sol menüde Eklentiler bağlantısını tıklayın, sol menüde Destek Merkezi bağlantısını tıklayarak, üst menüde yapılandırma bağlantısını tıklayın. Senin 'AWBS v2.x Giriş Handler' bulun. Sizin eklenti ID Plugin sayısı, yani 5 Eklentiler ve 'AWBS v2.x Giriş Handler' üstten 5. biri varsa, Plugin kimliği 5'dir. Bu ilk eklentisi ise bunu ID 1 Plugin edilecektir var. Test:
Sadece AWBS sitenize yönetici olarak giriş ve yardım masası (veya Açık Destek) bağlantısına tıklayın, test etmek için. Daha sonra Plugin kullanıcı olarak Cerberus gireceksiniz. Sitenizde destek linki (ler) seçeneğini tıklatın Müşterilerinizin ne zaman Cerberus sisteme kaydedilir.
[h=3]Kayako Helpdesk Modülü[/h][HR][/HR] Kayako / includes / LoginShare dizinde, awbsimportfunctions.zip adında bir dosya göreceksiniz. Siz geçici bir dizine bu halletmek, ve kodlanmış dizin (zend veya iyon) için değiştirmeniz gerekir. Orada size importfunctions.php adında bir dosya göreceksiniz. Kayako / includes / LoginShare dizinine bu hareket, ve awbsfunctions.php diyoruz. Bu olmadan, düzgün LoginShare kullanmak mümkün olmayacaktır.
Şimdi, Kayako'yu / admin paneline gidin. Gruplar üzerine tıklayın, sonra da grup için ayarları simgesi kullanmak istediğiniz. Çoğu durumda, bu varsayılan olacaktır. Bu pencerede, AWBS kullanmak LoginShare ayarını değiştirin
Hala Kayako / admin panelinde, aşağı LoginShare gidin. AWBS tıklayın ve (giriş, tüm geçmek, db dizi) orada önemli şeyler doldurun.
Sonra, awbs admin alanında, >> yapılandırmaya modülleri kurulum gidin. Engelli aktif için Kayako'nun değiştirin.
Sonra, yapılandırma >> sistem seçenekleri içine gidin. Orada, artık bir Kayako'yu alan göreceksiniz. Tamamen ve düzgün olduğunu doldurun emin olun.
Sonraki yöneticinizin kullanıcı hesabına gider. Değişiklik iletişim bilgileri üzerine tıklayın ve altta, sen kullanıcının Kayako'yu bilgileri görürsünüz. Bu uygun ayarlanmış olduğundan emin olun. Eğer yardım masasına erişimi olmasını istediğiniz her admin ile bunu yapmak gerekir.
Eğer masası oturumları atıyorsanız bu yönetici kullanıcıları oluşturmak gerektiğini, yanı sıra, aklınızda tutun. Aksi takdirde, giriş (tabii ki) reddedilecektir.
[h=4]Kayako 4 (Füzyon)[/h]
  1. Bu url ile Kayako kullanıcı seviyesi loginshare Enable: http://www.your_site.com/kls.php (. Personel loginshare ETKİNLEŞTİRMEYİN kendi alanı ile your_site.com değiştirin)
  2. AWBS yılında Kayako'yu modülünü etkinleştirin
  3. AWBS Sistemi Seçenekleri doğru bilgi ile Kur Kayako'yu modül
  4. Genişletilmiş Sistem Config'de API erişim listesinde Kur IP. Güvenlik için, loginshare bu olmadan başarısız olur.
  5. AWBS Profilinizi düzenleyin ve (bir Kayako'yu yönetici giriş kullanmayın) sizin Kayako'yu personel kullanıcı adı ve şifre eklemek
  6. Kullanıcılar artık AWBS gelen kullanıcı adı / şifre girişi olmadan giriş mümkün olmalıdır
  7. Sizin yönetici hesabı şimdi AWBS Admin alanından kullanıcı adı / şifre girişi olmadan giriş mümkün olmalıdır
Not: Kayako bu veri Kayako'yu DB yazılır, sonra loginshare API üzerinden gönderilecek bazı bilgileri zorlamak için karar verdi.
Bu erken aşamada biz bu mevcut Kayako'yu hesapları nasıl etkileyeceğini emin.
[h=3]Saeven | CRM[/h][HR][/HR] Yapılandırma >> Modül Kurulumu
Saeven Enable | HelpDesk Modüller bölümünde CRM modülü.
Değişiklikleri Kaydet düğmesini tıklatın.

Yapılandırma >> Sistem Seçenekleri
Girin Saeven | CRM URL (hiçbir eğik çizgi ile yardım masası sistemine Tam URL)

Örnek: http://your.helpdesk.com
CRM Genel Yönetici adınızı | Kendi Saeven girin
CRM Genel Yönetici API Anahtarı | Kendi Saeven girin.
(Genel Yönetici olarak oturum açıldığında CRM profili alanında bulunan)
, Sizin destek sistemi çalışacak personelin her biri için
Yönetici Anasayfa >> Kullanıcı Yöneticisi
Her kullanıcı bulun, adının üzerine tıklayın.
Müşteri Bilgileri [Düzenle] linke tıklayın.
CRM Yönetici Kullanıcı Adı ve API Anahtarını | Saeven doldurun.

Kur giriş Saeven başına paylaşımı | CRM belgeleri burada bulunan:
http://help.crm.saeven.net/index.php?tsrc=knowledgebase&act=450&category=C38
Alıntı ile Cevapla

Reklam
Doping Hosting
  #2  
Alt 03 Haziran 2014, 14:28
Banned
 
Üyelik tarihi: 03 Şubat 2014
Mesajlar: 29
Konular : 1
Yaş: 36
Ticaret Sayısı: (0)
Ticaret Memnuniyeti: (0%)
Standart Cevap: Helpdesk Modülleri

paylaşım için teşekkürler
Alıntı ile Cevapla

Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesajlar
iPod kurtarma modu cihan.yarici Akıllı Telefonlar ve Tablet 1 02 Temmuz 2014 17:12
Mysql'da veri türlerini merak edenler ~:/reboot PHP ve CSS 1 12 Temmuz 2013 01:39
iPod Modelleri Resimli cihan.yarici Akıllı Telefonlar ve Tablet 0 13 Aralık 2012 20:51

Sosyal Medya Uyarı
Bu bir DH iştirakidir.!
Bir forum sitesi olan whm.gen.tr webmaster forum sitemizde, forum kullanıcıları 5651 sayılı kanun'un ilgili maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan sorumludur, kullanıcı bazlı herhangi bir durumdan whm.gen.tr sitesi sorumlu değildir. Tüm hukuksal bildirimlerde bulunmak için info@whm.gen.tr adresi ile iletişime geçebilirsiniz bu çerçevede, whm.gen.tr yönetimi en geç 10 iş günü içerisinde dönüş yapacaktır.

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML SiteMap